Bedrijfsuitje in Amsterdam is onderdeel van Monsterevents. +31(0)20-3037300|info@bedrijfsuitjeinamsterdam.nl

FAQ – Bedrijfsuitje in Amsterdam

Nee. Onze uitjes of bedrijfsfeesten kunnen ook in andere steden of locaties georganiseerd worden. Samen met u bekijken wij graag de locatiemogelijkheden bij u in de buurt. Ook suggesties van uw kant zijn van harte welkom. Hebt u een eigen locatie, dan zou dit een van de opties kunnen zijn. Wij zijn altijd bereid om met u mee te denken. Houdt u wel rekening met eventuele extra kosten zoals locatiekosten, organisatiekosten, reiskosten, etc.

Wanneer u een informatie aanvraag via de website bij ons doet, U ontvangt geheel vrijblijvend een offerte. Allereerst nemen wij persoonlijk telefonisch contact met u op om eventuele vragen van onze kant af met u door te nemen en om al uw ideeën en suggesties door te nemen. Zo nodig maken wij graag een afspraak met u om alle details door te spreken en ervoor te zorgen dat ons concept naadloos aansluit bij uw bedrijf, organisatie of groep. U zit nergens aan vast.

Ja dat kan. Aangezien wij voor ieder evenement een minimaal aantal deelnemers hebben, verzoeken wij u wel het minimumtarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons! Alles is mogelijk.

Afhankelijk van het soort uitje of bedrijfsfeest heb je verschillende soorten begeleiders. Zo hebben wij bekwaamde sportbegeleiders voor de sportieve uitjes voor bijvoorbeeld voor onze strandactiviteiten of spontane en gezellige begeleiders die de groep in de stad moeten entertainen. Onze Event Managers houden u continu op de hoogte over de vorderingen en zorgen ervoor dat het bedrijfsfeest of uitje geheel aansluit bij uw wensen en behoeften. Samen met u maken wij van uw bedrijfsfeest of uitje een bijzondere gebeurtenis om nooit meer te vergeten!